Vem liknar vem

Ja den frågan kan diskuteras om och om och om igen faktiskt. Alla ska hela tiden hålla på och kommentera vem dottern är lik mest osv. Personligen tycker jag att hon är sin pappa upp i dagen, men visst ser man massa drag från mig också. Man ser även drag ifrån hennes äldsta kusin, till min stora fasa. Men det beror ju helt på vad hon gör och hur hon beter sig, i vissa lägen tycker jag hon liknar sin morfar väldigt mycket också. Hennes farmor däremot tycker bara att hon är lik folk från deras sida, som hennes kusin tex. Det nämns inget om mig! Är jag så ful så att jag inte är värd att nämnas kanske? Bara för det så hoppas jag på att min underbara i magen kommer likna mig på pricken. Men då ska väl folk gnälla på det också, antagligen. Hur som så bryr jag mig inte speciellt mycket för hon är MIN dotter, och ingen annans! Ja självklart sambons också ;) Jag blev bara väldigt sårad, besviken och förbannad på det hon sa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0