Sommar och...

sol, vi har kort tight kjol... Njaaa inte riktigt. Men bikini, i alla fall just nu. Ska snart slänga på mig några paltor dock.
Eftermiddagen har spenderats på balkongen, i solen. Det steker verkligen på bra där. Men jag klagar inte för det här har jag längtar efter hela hösten, vintern och våren. Ni som känner mig vet vilken mani jag har, både på och sola och städa. Jag vill bli brun, fort som bara den, och är det inte sol ute så intar jag solarieöarna ;) Galet va? Lite kanske. Samma gäller städningen, fast där kan jag ju inte bli brun *S* Men jag städar, städar, städar och STÄDAR =| Var lika när dottern låg i magen. Jag hade denna mani då också. Men å andra sidan så lever jag med två små grisar, eller ska jag säga fem kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0