Dåligt samvete

Ja även lilla jag kan ha dåligt samvete. Imorse, strax före tio, ringde min far och undrade hur vi mådde. Saken är den att han med jämna mellanrum tittar upp till mig och dottern när sambon jobbar, just för att jag är i beroende av sällskap. Ja det är inte allt självklart, han vill ju även träffa oss. Är sambon hemma så kommer han dock inte, av någon konstig anledning. Dom hyser inte agg mot varann eller så men har mest blitt en vana.
Hur som så är sambon hemma idag pga att han är lite krasslig och min far ringer oftast när han vill komma. Idag gick ju dock inte det, även om han är mer än välkommen även när sambon är hemma. Detta gav mig lite dålig samvete. Han nämnde även att folk där han bor saknar oss, mig och dottern. Jag har inte varit ner på evigheter just pga graviditeten då jag mår så olika från dag till dag. Ena dagen kan jag må toppen, som idag ungefär, och andra så har jag både yrsel och illamående. Detta resulterar i att jag ligger hela dagarna, oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0