Dags igen då

Jahaja, dags för ännu ett nytt försök då till och blogga - med ett gammalt, men bra, namn. Vad nu det ska vara bra för egentligen när jag ändå lägger ner blogg på blogg. Men men...


Jag är en tös på 22 år som bor i öster. Min vardag delar jag med min underbara sambo och dotter på snart 1½ år. I vår familj finns även två små kaniner och en galen liten hamster. Men det är inte allt - om lite mindre än ett halvår så tittar det ut en liten groda till oss. Jag är gravid i v.26.


Det får vara allt för nu. Jag återkommer lite senare med mer inlägg, förhoppningsvis. Ni som följt mig tidigare vet, som skrivet ovan, hur jag är med mina bloggar. Får se om denna överlever ens ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0