Nytt eller ej?

Ja jag är onekligen lite sugen på nytt till den lilla grodan i magen, bland annat en ny vagn. Vagnen som dottern hade är på tok för stor, osmidig och ja... GAMMAL! Den har hela 7 år på nacken, om inte fler. Sulkyn däremot som hon har är fortfarande i bra skick, men å andra sidan så är den inte mer än 1 år heller. Sen är ju Graco ett bra märke. Men att dra en sulky i snön är inte något som jag tänker ge mig in på så därför behövs en annan vagn också.

Har kikat lite på detta paket från Babyland:





Är lite sugen kan jag säga men samtidigt så känns det onödigt och köpa ett helt paket. Vi har ju bilbarnstol och vagn... Hmm ja, jag är minst sagt kluven. Men jag vill, eller jag ska, hur som ha en ny vagn och vagnen i paketet ovan blev jag lite sugen på. Vaggan är ju också fin men den kan dom ju inte sova i så högt upp antar jag, tänkte då på åldern.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0