Flyttplaner

Jajamensan gott folk, som det ser ut nu så flyttar vi till hösten om vi hittar något. Vi satt och pratade om det igår och ställde oss i kö på en hyresrätt som vi tyckte verkade intressant. Vi har plats 3 just nu av hur många sökande som helst. Igår hade vi plats 4. Hoppas på att fler hoppar av så vi får plats 1 innan måndagen är slut för i så fall är lägenheten vår. Eller ja, vi får ju se hur skicket på den är först. Sen gillar jag inte riktigt läget på lägenheterna som ligger i området, eller radhusen kanske jag ska säga. Alla radhus med uteplats vetter mot skog och det är inte så lockande. Sambon däremot säger ju att det skyddar mot vind och dylikt och javisst, men... Och sen ligger uteplatsen mot öster = ingen sol =/ Haha ja lilla jag tänker på solen. Men å andra sidan så är boendet där bara tillfälligt, tills vi hittar något bättre. En del av mig hoppas på att vi får den samtidigt som en del hoppas på att något annat, bättre, dyker upp. Vi får se helt enkelt hur det artar sig. Är ju inte bara boende som ska ha´s utan även bilplats, och det är det ont om. I alla fall bilplatser med garage, vilket man vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0